23 mars

Igårkväll var Alle o Berta här. Vi åt mat o snackade skit. Berta blev stormförtjuist i Silver o pratade nästan bebisspråk...haha, killar är lika larviga som vi tjejer (han erkände det dock självmant)! Annars så var det mycket renovering och verktyg som låg på samtalslistan. Alle o Berta har ju lite erfarenhet av att renovera, om man säger så... tyvärr verkar de inte riktigt tycka att det är roligt längre. Jobbigt då att vi har ett helt hus att fixa, hur kommer inte vi känna efter x antal månader?? Jag vet iofs redan nu hur jag kommer känna. Kvällen var supertrevlig o det var skönt att bara slappna av o snacka lite strunt.  Fredagkväll förståss och pensionärer av första grad, funkade inte riktigt så vid 10-tiden bröt vi upp. Både Jonas o jag somnade med en gång!¨

91765-892
Alle med en rättika...inte någon jättegod rotfrukt.

91765-893
Jonas o Berta pratar hus

91765-895
Jonas kittlar mig för att få en annan min än fotominen

91765-894
The gang vid maten

91765-898
Jonas vägrade titta på ett endaste kort. Tro inte att du slipper vara med för det!

91765-897
Ahhh, jävla larvpottor!!!!

91765-899
Jag fick ett supervackert nyckelskåp. Verkligen precis min smak.

Hoppas vi ses snart igen, denna gång i er nyrenoverade lägenhet eller i vårt ruckel till hus...haha! Då om någon gång kommer det klia  fingrarana på dig Berta.

Kommentarer
Postat av: frida

aha, man ska alltså kittla dig om man vill få en ny fotomin. då vet vi det.

Postat av: Jag

Näe, det funkar inte. Då får man sig en rak höger, fråga jonas!

2007-03-24 @ 09:58:53
Postat av: Alle

tack för igår, supermysigt....nästa gång är det vår tur, var precis o köpte sista golvet som ska läggas nu. Många pussar till er

2007-03-24 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback