the 16:th of july

Idag har Jonas tagit sovmorgon. Ungefär som det brukar vara de dagar jag inte går in och väcker honom. Faktiskt väldigt tråkigt att ha en karl som inte kan vakna av sig själv innan halv 3 eller nåt. Man bli liksom en syndabock varje morgon, ingen bra start på dagen precis.
Idag verkar sommaren ha hittat hit, vi hade planerat att välja ny färg till köket och passa på o måla, men med detta väder vill jag ha semester och åka o bada. Jag har förståss inte kunnat lyfta förslaget ännu, men vi får väl se om det godkänns.

Här kommer iaf de utlovade bilderna från gårdagen. Efter att ha repat några timmar betsällde vi Pizza o jag o Karin åkte fram till "stan ehh ehhh centrum" ,som hon så fint kallade det, och hämtade dem. Vi åt pizza ute i trädgården och det var en riktigt skön kväll. Efter lite kaffe på maten var det allmän lek och pratstund o sedan tog killarna sina lelle ukkus och madariner och satte sig på nya verandan o spelade. En helt perfekt semesterkväll och jag bara njöt av vårt hus och alla dess tillgångar! Man kan faktiskt säga att detta var det där perfekta avslutet som jag förväntat mej i fredags.


91765-1149
The gang

91765-1151
Karin och Jerry

91765-1153
Verandan från baksidan sett

91765-1154
Jonas och en mandarin

91765-1155
Olle och en lelle ukku

91765-1157
Jonas, halva Olle, Karin och Jerry

91765-1156
Jenny och en bebis

Kommentarer
Postat av: Helena F

Hmmm....

2007-07-16 @ 14:00:05
Postat av: Amelie

jäklar så fint det blev med en veranda där! nice. nu vill jag verkligen komma och se hur ni har det. för är allt sådär fint så har ni det riktigt fint...
hoppas allt är bra!!
kram kram

2007-07-16 @ 16:17:03
Postat av: Jag

Helena F: Mmmm....
Amelie: Jaa verandan känns jättebra, duktigt gjort av mig att designa den! Övriga huset är inte riktigt sådan toppskick ännu, men det kommer förhoppningsvis! När kommer du då?

2007-07-17 @ 08:51:05
Postat av: Alle

oj är det eran veranda, skitsnyggt.....måste komma o hälsa på snart. kram kram

2007-07-17 @ 09:03:23
Postat av: Amelie

jag kommer nog hem någon gång under vecka 32 men hinner då bara hälsa på pappa och syster.. =)
men vi får väl se om jag kommer nåt mer i augusti.. annars blr det nån helg i höst när jag har börjat plugga. hoppas inte jag behöver jobba varje helg då.. som jag gör nu!
är det du som designat! gött bruden.. =)

2007-07-17 @ 20:36:00
Postat av: Jag

Alle: Nää, jag la ut en bild på grannen veranda...haha. KOM HIT!!
Amelie: Ja vi bor kvar så kom när du vill!

2007-07-18 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback