Per Gessle

Okej, kvällen blev inte det där braiga avsultet som jag hoppats på. Jag var inte det minsta sugen på att åka iväg och inte det minsta sugen på att höra alla jäkla nödrim och dåliga refränger som vi vet finns i varje Gesslelåt. JKag försökte dock hålla skenet uppe och vara glad för Jonas skull, han är ju en sucker för alt det där...haha. Sista droppen var nog när vi halvägs i den 1 mil långa kön insåg att jag ej fick ha med min kamera in, den är ju inte så lätt att gömma så Jonas fick kuta till bilen och hann inte tillbaka tills jag var framme så jag fick snällt ställa mig vid sidan om kön och vänta. Bara lite pinsamt. Summan av kardemumman: INGA BILDER....

Gessle var ca 30 min försenad, jäkligt dåligt, jag var så sugen på att säga -Nä nu jävlar går jag hem! Men en människa av flera tusen hade ju knappast startat några pressar! Hela showen var som ett enda långt förspel fram till andra återinträdandet av scenen då de spelade Sommartider. Den enda låt som faktiskt var bra (enligt mig) och som folk hade väntat på. Hans jäkla andra låtar från nya skivan och från de gamla har absolut inte samma gung och klatchighet och fick inte igång publiken där jag stod iaf. Jag måste säga att Gyllene Tider återtrffen för 2 (?) år sen var bra mycket bättre än detta!  För o göra ytterligare en bekännesle så kan jag säga att jag redan efter första låten "Juni, Juli, Augusti" kände När ska detta ta slut. Härligt!



Tre bilder knäppte jag iaf under kvällen. Tre bilder från bilen påväg hem.

91765-1145
Jonas visslar på nån Gesslelåt, aldrig blir man av med dem!

91765-1147
Äntligen över

91765-1146
Hade jag varuit bättre på att sikta hade man kunnat se cloetta center i bakgrunden...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fy fan, stackars krake som behövde gå på den skiten. Såg man hur plastikopererad han var även live?

Postat av: Jag

Nä man såg bara hur gammal han egentligen var. Attans vilka rynkor, men han är ju gammal också så det ska ju börja synas! Men han sjunger förjävla bra,ungefär som om han fortfarande var femton...

2007-07-15 @ 09:57:39
Postat av: Ninni

"Gung och klatchighet" Du är så kul Josse! Kram

2007-07-15 @ 12:42:55
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Jag

Finns det något som bättre sammanfattar Gessles låtar så säg....

2007-07-16 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback