Mornings eleven


Repet igår gick sisådär. Det är lustigt det där med ett gäng killar som samlas o ska göra någonting. Det finns liksom ingen effektivitet i det hela. Under de ca. 8 timmar som vi träffades så hanns det med en himla massa andra låtar än de vi ska spela på bröllopet. Men de vi har planerat hann vi knappt med en endaste gång. Men det är bara att ta det för vad det är, eller för vad dom är....man vill ju inte vara en tjatkärring (inte mitt val av ord..haha).

Men det var iaf skitkul o jag kände mig som någon som just fått sjunga ihop med sina största idoler, pinsamt nog. Jag fick sjunga alla de stämmor jag innan bara sjungit till på skiva eller till ingentings alls (vilket låter väldigt konstigt men det är oftast bara stämman jag kan...), det var helt enkelt förjävla kul! Synd bara att jag sjunger så jävla risigt, men när alla krämade på på sina instrument så hördes våra stämmor inte iaf så då gjorde det inget... Jag var också mycket stolt över att det var i vårt hus vi var och i "vår" reoplokal vi var. Den funkade jättebra o vi ska repa igen både söndag o måndag. Attans va kul!!

På kvällen/natten kom även Janne, Jennys pappa med ett likadant hus som vårt, förbi. Han berömde den fina källaren med mycket bra luft. Känns skönt att höra. Han berömde även den renovering vi gjort hitills, han tyckte det såg mycket bra ut. Jag instämmer!

91765-113291765-1129
91765-113191765-1128
91765-113091765-1133
91765-112691765-1134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback