J+L???

Igår var en tokig dag. Jonas o jag åkte ju som sagt till Jönköping i tisdags för o köpa lite grejjer. Det enda vi egentligen hade bestämt oss för var lagerhyllor till källaren o dessa fanns förståss inte helt kompletta i Jönköping, där hade de endast själva hyllorna och inte benen. Vi bestämde oss därför att ta en tur till Linköping och kollade upp deras lager när vi kom hem. Hör o häpna om höjden av osannolikhet. I Linköping hade de endast benen och ej hyllorna. Detta resulterade alltså i att Jonas igår åkte till Linköping och köpte benen och jag tog med mig Helena och fick åka till Jönköping och köpa hyllorna. Tur att det är semester o man har gott om tid!

På kvällen kom Jenny o Olle hit o vi röjde i musikrummet och fixade med våra nya hyllor. Det blev kanonbra o härligt för Jonas som knappt spelat musik sen vi flyttade hit. Anledningen till att det var bråttom med hyllor o musikrum är att v i ikväll ska ha lite musikfest. Vi har blivit tillfrågade at spela på Tova o Mattias bröllop den 11 augusti och har inte riktigt kommit igång ännu. Det är ju knappt en månad kvar så det är kanske dags att börja, vi är ca. 8 personer som ska komma samman så det kan ju behövas lite repningar!


91765-1124
Då rummet i källaeren är lite väl odämpat så var vi tvugna att fixa lite tyg på väggarna. Jag hittade en gammal banderoll från min utbilding som passade utmärkt. Denna använde vi i vår produktion, vi gjorde en show med musik och annat skoj!

91765-1123
Instrumenten var även tvugna att provspelas, de kunde ju stått o blivit ostämda...

91765-1122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback