Guds stad

Igår planerade vi att idag göra en resa till Jönköping. Själva detaljerna var inte riktigt klara men vi skulle åka dit och vara hemma igen innan kl. 18 då Jonas ska klippa sig. Saaben har lite ont i motorn enligt intrumentbrädan och känns därför lite vasklig att åka i och Mugen ska vi inte ens prata om, som sagt själva detaljerna var inte riktigt klara. Men en tur till Jönköping med olika anhalter skulle det bli.

Dagen änsålänge ser ut såhär:
Jonas vägrar gå upp ur sängen. FÖR FAAAAAANNNN!!!!!
Jag är duschad o nästan klar för en heldag i Sveriges mecca!
Ingen alternativ bil är ordnad.
Vi vet inte var de flesta stoppen ligger.

Ser ut att bli en kanondag med mycket gjort!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till!

Postat av: amelie

äntligen tillbaka... hoppas jag kan komma och hälsa på er snart.. vill ju se hur det ser ut. är jättenyfiken kan jag lova!
Ha det!
kram kram

2007-07-10 @ 12:00:53
Postat av: Jag

Anna: Vi kom faktiskt iväg typ 15 min efter mitt inlägg. Då hade Jonas duschat o jag fixat så vi fick låna mina svärföräldrars bil.
Amelie: Du är sååååååå välkommen!!

2007-07-10 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback