Groupie

Idag har vi åter igen repat inför bröllopet, attans va roligt det är. Jag är fortfarande som en liten flicka på scen med Robbie Williams (om man nu gillar honom). Det är lite märkligt att man kan sätta "vanliga" människor (ja kändisar är ju förståss också vanliga människor men...)på samma pedistal som kända människor, men det blir ju iaf väldigt spännande då, pirr i magen en vanlig söndag liksom. Jag är dock lite återhållsam då jag inte riktigt är på samma nivå som övriga, mina strutsar i halsen är väldigt ofta förekommande och inte så smickrande. Men jag försöker så gott jag kan och kanske imponerar på någon i ett mycket svagt ögonblick. Idag hann vi faktiskt med lite mer än att bara repa o umgicks på vanligt normalt sätt efter några timmar. Jävligt roligt det med! Nu längtar jag bara tills den 10:e då vi ska ses o repa igen. O den 11:e smäller det!

Jag har tagit tusentals bilder idag, men Jonas har precis satt igång en Morden i Midsommer o väntar på att jag ska komma. Bilder kommer därför imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback