Dagen

Uschanimej vad det kan vara jobbigt att renovera. Sedan igårkväll har Jonas o jag inte bara målat köket 1 gång, utan 2 gånger med olika färger och sedan tapetserat över hela skiten. Härligt med beslutsångest och impulsköp!

Dagen har för övrigt varit lugn och kantats av ett besök hos Marianne och Christer samt ett besök av Helena, lite shopping, lunch på Elsi´s och en härlig skogspromenad med kissarna. Gårdagens bilder är fortfarande en tanke för framtiden. Kanske lägger jag upp dem imorrn på min dagliga morgonbloggning.

Har fått förfrågan om Syjunta. Jättekul o jag vill mer än gärna visa upp vad vi åtsadkommit änsålänge! Var ju längesen vi sågs nu så det är dax. För mig fungerar fredagkväll eller söndagkväll. Vilket passar er bäst?

Godnatt, nu ska jag in till Jonas o mysa!

Kommentarer
Postat av: Cici

Ja, för mig passar båda!

Postat av: Helena

Fredag är bra, eller söndag efter 19

2007-07-18 @ 00:09:42
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: frida

inget, jag jobbar till 21.30 båda dagarna.

2007-07-18 @ 09:25:58
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback