Bajsvakt på verandan

Som jag skrev om i ett tidigare inlägg så skiter Skilla på grannens tomt. Detta känns väldigt tråkigt och ikväll är jag därför bajsvakt på vår nya veranda med vår nya bärbara dator och trådlösa internet. GrannBirgitta var över här o pratade o skrattade lite åt mig förut o sa att jag skulle gå in o lägga mig men jag står fast besluten att pricka den lilla skitkissen med vattenslangen. Jag har redan lyckats få in en träff då hon tänkte sätta sig i gruset o så skrämde jag iväg henne med handklapp o pyschningar ca. ½ minut senare. Fatta trögt! Nu har ingen katt vågat visa sig på ett tag o jag väntar med spänning på deras nästa drag. Unda hur lång denna kväll/natt blir... antingen så kommer Skilla o Silver in o jag får gå o sova, eller så tröttnar jag o somnar här. Jag hoppas på det förstnämnda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback