Bad i Lorasjön

Då vädret verkligen var på topp i måndags så for vi ut till Daniel o Affe o fikade och tog en sväng till Lorasjön för o bada. Vattnet var mycket märkligt och skiftade i temperaturen något oerhört. På vissa stället var det gott o väl 20 grader för o i nästa steg bli knappt badbart. Mycket konstigt men svalkande ändå. Vi körde lite hederlig Voleyboll och hade ett maxantal att hålla bollen över vattnet på 4. Inte illa...haha! Man skulle ju kunna ta tro att det beror på att jag inte kan vara under vattnet utan att hålla för näsan. Men serrö så var det inte, jag slängde mig allt ändå!


91765-1158

91765-1159

91765-1160

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det är snart augusti och jag har inte ens badat iår....det är riktigt dåligt. Hoppas de e fint väder i augusti eller e d alltid fint väder i Ödeshög =)

2007-07-18 @ 14:00:55
Postat av: Jag

Det är tyvärr inte alltid fint väder i Ödeshög. Men man önskar ju att det vore så!

2007-07-18 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback