Back in buisness

Okej, jag är tillbaka!!! Jag vet att ni har saknat mig och jag har saknat er minst lika mycket. Tyvärr kan jag inte ge er någon överblick på vad som hänt, för mycket saker och för lite utrymme. Här hemma fortsätter renoverigen som vanligt och iom att vi nu har semester är siktet knappt inställt på något annat för vissa i familjen. Övervåningen känns beboelig men undervåningen är ett endaste kaos, vi har varit utan spis i 3 dagar och lever på att snylta av andra...haha. Kissarna mår alldeles utmärkt och Maja är tillbaka, jag hämtade henne i lördags i vår gamla lägenhet, hon är typ 2 kilo lättare men lika kelen och mysig. Skilla skiter på grannens tomt och deras hundar äter bajset, jag vittrar en grannfejd inom en snar framtid. De andra sköter sig fint och har anpassat sig bra. Just nu håller vi på att regna bort precis som alla andra, som tur är verkar brunnen nere vid källaren fungera som den ska och ingen översvämmning ännu. Mycket att tänka på när man bor i hus!

Tyvärr kan jag inte ge er några bilder på eländet ännu, min kamersladd ligger fortfarande i någon av våra fyrtioelva oupppackade flyttkartonger. Men som jag sagt innan får ni komma hit och uppleva det själva! Nu måste jag skynda mig, vi ska vara på banken o prata pengar om fyrtio minuter!

91765-1119
Denna tapet är ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen tillbaka. Jag har saknat dig

Postat av: Anna

Välkommen tillbaka. Jag har vart orolig över Maja... Men nu kan jag sova igen. Lilla vännen...

2007-07-09 @ 21:46:34
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Jag

Tack tack båda två, hoppas att jag ser er här snart!!

2007-07-09 @ 22:54:38
Postat av: Cici

WOHO!

2007-07-10 @ 00:07:06
URL: http://danielscecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback