Superduper trött

Don´t blame me. Jag orkar helt enklelt inte blogga när jag jobbar. Gårdagen gick jag o la mig kl. 7 o somnade kl. 8, hur normlat är det? Just nu sitter Jonas o jag här o spelar o sjunger, jättemysigt. Jag gick tidig tid idag med och slutade därför halv 1, väldigt skönt en fredag. Jonas var ledig då han jobbat extra hela veckan i övrigt. Vi ska in till stan o kolla läget lite snart. Fick ju en massa pengar på min examen som jag måste göra av med...haha. Kan ju inte vänta tills vi får huset, nej då...Updatering om vad so inhandlades kanske kommer senare.

Ikväll har vi inget direkt planerat, ev. en sväng till Sya där det bjuds på ost o kex o någon bra film. Vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken idag, jag gäspar redan...haha

Kommentarer
Postat av: Linis

Grattis Grattis till Er också! Vad roligt med hus! Vad är det för hus? Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback