Söndag

Den härliga söndagsångesten har ännu inte infunnit sig, tack o lov! Idag ska Jonas o jag åka på auktion i Sya. Nu när vi vet exakt datum med inflyttning i huset kan vi ju handla som aldrig förr...haha! Jag skulle vilja hitta ett fint vitrinskåp att ha i matsalsrummet alternativt ett stort skåp att ha TV:n i. Jag skulle även vilja hitta ett snyggt skåp att ha som sängbord till Jonas, jag hittade ett för några månader sen som jag precis missade eter att ha tagit en paus hos mamma o pappa, faan va sur jag blev då!
Kanske någon snygg gammaldags lampa till köket, jaa o lite småprylar. Man vet ju fakstikt aldrig vad man kan hitta. Oftast hittar man ju inte det man söker, men kanske något som man inte söker o inte visste att man behövde...haha. Idag har Jonas iaf lovat att vara med mig nästa hela tiden så vi kan underhålla varandra och slipper gå till Sya för paus o missa fina saker!

Bäst o skynda, visningen börjar snart!

Kommentarer
Postat av: jeanette

villa..grymt me hus. ja hoppas att ni mår bra o tar hand om varandra...
kram jeanette

2007-01-28 @ 20:18:08
Postat av: Amelie

Hej. hittade ni nåt spännade på aktion.
hoppas du sett mitt inlägg på nån av dina tidigare bloggar. hihi..
länge sen.
ha det. kram Amelie

2007-01-29 @ 15:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback