Nyårsdagen- latdag

Jaa, efter att ha somnat cirkus halv fem så vaknade jag som vanligt runt 9-10 tiden och kunde absolut inte somna om. Jag gick upp och slog mig ner här framför datorn och skrev om gårdagens bravader och laddade upp bilder i ca. 2 timmar. Efter det har det inte skett många knop här hemma. Jag har sett alla Ugly Betty-avsnitt som 5:an sände, pratat två långa telefonsamtal, ett med min Gudmor och ett med Helena, sett två filmer, Polisskolan och Otäcka odjur och så har vi ätit kinamat. Då både Jonas o jag kände oss fruktansvärt bakfulla, jag utan att ha druckit en droppe och Jonas efter att ha druckit många droppar, så bestämde vi oss för att göra det smidigt o beställa hämtmat. MMMMmmmm, ibland (läs OFTAST) är det jäkligt gött att slippa laga mat själv!

91765-584

Kommentarer
Postat av: Helena

Ååå vad gott =)

2007-01-01 @ 23:40:43
Postat av: Jag

I Know!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback