Nya läsare

Åhh så kul, fler läsare till min blogg. Istället för att skriva något i kommentarer så gör jag såhär!
 
Vad roligt att ni hittat hit Amelie o Jeanette, ännu roligare att det inte är jag som berättat om den för er utan att ni hittat den själva. Med oss är allt bara bra! Jag är ju numer hårt arbetande förskolelärare och Jonas kör som vanligt på Whalqvist. Vi börjar bli vuxna.....tyvärr! Nävars, hus o hela köret på g, bara giftemål o barn som väntar nu, o det lär få vääääänta länge. Iaf om Jonas får bestämma! Hoppas allt är bra med er och att ni fortsätter vara trogna bloggläsare även att bloggen just nu är rätt booring. Tar på krafterna att jobba juh!

Kommentarer
Postat av: Jag

Helena: Klart jag har sett. Såg henne för läääängesen, men ville inte lägga ut bild på bloggen då det kanske inte uppskattas av föräldrarna! Tar därför bort din kommentar!

2007-01-31 @ 14:27:13
Postat av: Jag

Men bara för att du ska förstå att jag svarat på ditt inlägg skriver jag här en kort rad så att det blir två kommentarer.

2007-01-31 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback