Middagsgäster och nackont

Nu har farmor o Åke vart här på mat och vi har även fikat i Sya. Maten var väldigt uppskattad, även att Jonas stekt köttet lite väl rare. Alla åt med stor aptit ändå. Måste säga att jag lyckades jäkligt bra med potatisgratängen, den var väl genomgräddad och mycket bra smaksatt. Till efterrätt blev det ju som sagt glass och fruktsallad, men i kylen hittade jag även en burk Lemon Curd som jag fått av Tova på julfesten. Den smakade helt underbart till glassen, lite lagom söt och syrlig på en och samma gåg. Det receptet måste jag verkligen be om!

Just nu sitter jag o har lite ont i nacken, funderar på o kanske ringa o boka en massagetid någon gång i nästa vecka. Skulle verkligen sitta fint med lite regelbunden massage sen när jag börjar jobba med. Bära småbarn hela dagarna tär nog på ryggen!!

91765-591

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback