(Melodi: pippis städsång) Jobba jobba varje vardag o så varje kväll, aldrig blir det helg....

Jaa ni, här jobbas det för fullt. Igår gick jag mellantid och jobbade ifrån 8 till 4. Åkte hem en snabbis och åt lite och kl. 5 var jag tillbaka på jobbet för att ha planeringsmöte med mina kollegor, det slutade vid halv 8. Ca. 11 timmar spenderade jag alltså på jobbet igår!! Inge vidare alls, men det händer ju inte särskilt ofta så jag får vara glad för det.
Idag gick jag tidig tid och slutade vid halv 1, åkte hem för att träffa Jonas en snabbis och nu är jag på mitt jobb här i Sya hos mamma. Härligt långa dagar, men tur att detta jobb  inte kräver så kollosalt mycket. Kan ju sitta o blogga bara jag finns till hands.

Börjar känna mig sjuk, halsen är retlig och näsan rinner. Får se hur de två resterande dagarna av veckan blir, men som sagt det är ju bara två dagar kvar. Jag blir la ordentligt sjuk lagom till helgen. Funderar faktiskt på att åka till Linnefors krukmakeri och Netten någon gång under helgen o köpa dessa muggar för några av de pengarna jag fick  i examenspresent.


91765-665

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!
Hittade din blogg. du skriver: Jobba jobba varje vardag o så varje kväll, aldrig blir det helg (pippis sång). hur fortsätter låten? vet du om texten går hitta någonstans?
Skulle nämligen görna skriva in den i en text, och letar febrilt efter den, men ingen verkar veta vad jag pratar om!
Mvh Emma

2007-08-09 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback