IKEA

Det blir IKEA i eftermiddag när Jonas kommit hem istället. Jag mutade honom med ett riktigt gott mål lagat mat ikväll och att jag skulle städa o fixa här hemma. Det är ur hans plånbok pengarna kommer så det är bäst att jag är snäll om jag ska få köpa det vi/jag pratat om. Jag ska nog få ytterligare en "ullpläd" i äkta akryl i examenspresent. Jag vill faktiskt hellre få något sådant än ett smycke eller liknande, jag är ju inte den typen av tjej som använder smycken. O Jonas tycker det är jätteskönt så han slipper tänka ut någon present själv...haha. Iofs har jag redan fått en liten examnespresent, nämligen "västen" jag hade på mig i fredags på omberg, Lindexrean förstås, 149 kr som hittat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback