Hemkommen

Precis hemkommen från Sya, vi har dukat långbord och städat o fixat mat. Jag känner mig helt slut och är smått nervös inför morgondagen. Besöket hos Netten var trevligt. Jag hittade en jättevacker fruktskål som jag inhandlade. Tyvärr är det ju rätt så dyrt med keramik så jag höll lite i pengarna o handlade inte för hela summan, "bara" för 750 kr. Bättre att spara lite till och kunna köpa något lite större igen. Netten hade så himla mycket fint, som vanligt, och jag blev kär i det mesta. Tyvärr vågade jag inte ta ut svängarna o satsa på något färggrant utan det fick bli vitt som vanligt. Men när vi köpt huset, då ska jag våga färger i massor....tror jag!

Min skål och två ljusstakar från IKEA, passade perfekt ihop.....
91765-664

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback