Gäster

Idag får vi gäster här hemma. Väldigt bra så att vi får arslet ur vagnen att städa ordentligt. Vi har damsugit ca. 4 ggr sen julafton, men efter 1 dag ser det precis likadant ut igen. Inte lustigt att man faktiskt ger upp då! Jag tror att det är katterna som drar fram allt skit från under soffor och säng o liknande. Kattskruttar!
Gästerna är iaf min farmor och hennes kille Åke, funderar även på att bjuda in min morfar, men vårt bord räcker bara til 4 st så vi får se. Vi ska bjuda på fäskytterlårsfilé, potatisgratäng, stekta champinjoner och sallad. Till efterrätt blir det gladd och fruktsallad på burk...Mumma! Jag kör alltid safe o provar inte nya recept när vi får gäster, jag misslyckas alltid. Hahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback