Första dagen på jobbet

Första dagen på jobbet o jag är dödstrött. Har sovit jättedåligt inatt o vaknade kl. 4.45 kissnödig o törstig. Kunde självklart inte somna om, var jättehungrig o klarvaken, tog mig en smörgås, bäddade ner mig i sängen igen o vid 6-tiden kände jag att jag började slumra in. Kom på då att det var väldigt dumt för att jag skulle upp igen vid 7 så jag har legat o småsovit o vaknat o drömt att jag kommit försnet o en massa skit. Jag var jävligt mycket piggare 4.45 än vad jag är nu. Hur faan kan det gå till? Inte nog med att jag är supertrött redan nu, iom att jag börjar sent (8.30) är det jag som stänger, så jag slutar inte förens 17.30 ikväll.... usch usch usch. Bara att vänja sig to the real life... I HATE IT! Men det ska bli mysigt att träffa alla barnen iaf....

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för senast!
Det kommer gå jättebra med jobbet bara du kommer in i det ska du se..

2007-01-22 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback