Fixning

Sitter här i morgonrock o konstaterade just att jag borde börjat fixa mig för flera minuter sedan...haha. Idag blir det för Norrköping och Borgen där det vankas avsluningsceremoni med skolan. Med mig har jag mamma o pappa, Jonas, farmor + Åke, Morfar, min moster o morbror och mina svärföräldrar ( ev. min gudfar). et beräknas ta två timmar, från 13-14 pch efter det åker vi mot Sya och där  min farmor bjuder på mat, Skinkstek och Lax. Dit kommer även Jonas båda bröder med familj.

Vid 6-tiden är mina vänner inbjudna och jag bjuder på Paj och marängsviss....(som vanligt). Jag hoppas på att det ev. blir lite singstar och allmänt prat, men inget är bestämt och guds vägar äro outgrundliga....ehhh? VA?

MÅSTE GÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback