En förkylning kommer aldrig ensam

Nu har den brutit ut, den där hemska förkylningen som jag väntat på sen jag började jobba typ. Har varit hos mamma o pappa fram tills nu o bara känt mig sämre o sämre. Mamma som är van gammal dagisfröken sa åt mig att ringa o sjukanmäla mig redan ikväll så den övriga personalen slipper stressen imorgon bitti. Sagt o gjort o nu stannar jag hemma torsdag, fredag o kurerar mig. Jonas blev "glad" o tyckte att jag kunde laga massa mat till honom imorgon då jag var hemma... Skruttunge, är man sjuk vill man ju bli ompysslad själv!! Jag vill ha en massa bra filmer, en ny inredningstidning, en stor toarulle att snyta mig i , nässpray, något gott för halsen, frukt, dricka och en massa medömkan!

Nu ska jag lägga mig i sängen o vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback