Dagens upplägg

Idag ska vi ha långdag på Omberg och fixa o dona med mat och musik till morgondagen. Först ska Jonas o jag åka o handla alla ingredienser till maten på CityG, efter det ska vi mot Ödeshög o lämna böcker på bibblan+ handla med pizza (Fallafellrulle för min del) upp till Omberg.  Uppe på Omberg ska vi laga piroger med skiftande innehåll, rödbetshalvor i ugn och fetaoströra. Efter det/under tiden så skall vi jobba med det där medleyt Jonas o jag börjat på. Det ska bli väldigt roligt och spännande. Varken just den slags matlagningen eller musiken är ju något jag är van vid så attans va kul det ska bli med båda delarna.


O så får jag ju träffa barnen också...mysigt!
91765-59691765-592



Oj nån av katterna var just på lådan i köket o det stinker ända ut hit...säkert Lillen....FY FAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback