6 timmars sömn

6 timmars sömn inatt men jag mår ändå pääk. Jag kunde verkligen inte sova igårkväll. Jag låg o vred o vände i soffan o klockan blev bara mer och mer. Vad är detta för nytt syndrom som visar sig på det svenska folket? Jag tycker var o varannan har problem med att sova om nätterna och är vakna sent in på småtimmarna. Jag tror det är en välfärdssjukdom, vi arbetar helt enkelt inte med kroppen eller knoppen tillräckligt mycket så att de blir trötta.

Det är förjävligt att ligga vaken o inte veta vad man skall göra, man är trött men kan inte somna. Vid 3-tiden gick jag o la mig i sängen bredvid Jonas o han vaknade förståss så fort jag tagit mitt första sovande andetag. Han blev förbannad o gick ut i soffan o det var bara att börja om igen. Vred o vände o slängde av o på med täcket. Någon gång somnade jag tydligen o vaknade 20 i 10 jätteseg men med ångest för att halva dagen redan gått. Nu har ännu mer av dagen redan gått o jag sitter här precis urkliven ur duschen med ett par trosor o en handduk på huvudet. Varför har vi alltid sånna jäkla problem med att komma igång med dagen så fort vi är lediga? Här skulle ju kunna gjorts massor, städat ,handlat presenter, lagat lunch osv. Jaa dom timmarna är ju redan förlorade, bäst att se till att dagens resterande timmar utnyttjas till fullo! Nu ska jag hejja på Jonas så vi kommer iväg till stan någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback