20 januari 2007

20 januari hade jag tänkt att ha examensfest. Jag tar ju iofs inte examen iom att min uppsats inte är klar, men jag har ju fått jobb o skolan är ju nästan klar så jag tänker fira iaf. Under dagen kommer jag antagligen att gå på avslutningsceremoni i skolan med mina släktingar o sedan ha middag för dem i Sya efteråt. Men på kvällen tänkte jag bjuda in mina vänner på lite kalas. Även då bjuds på mat. Till denna fest komer inga tjusiga inbjudningskort för allt som allt är ca 50 pers bjudna att fira mig under dagen och så många kort orkar jag ej göra. Ni som jag vet läser min blogg får därför en inbjudan på detta vis.


Detta är alltså till Alle, Helena F, Anna K, Helena W, Cici och Jenny.
Lördagen den 20 januari kl. 18.00 är ni med respektive hjärtligt välkomna till mina föräldrar i Sya där vi firar min examen. Där bjuds på mat ,alkoholfri dryck (alkoholhaltiga drycker medtages själva), snacks m.m.
Övernatningsmöjligheter finns i viss mån, men hör av er i god tid innan i så fall.

OSA. Senast den 13 januari.

VÄLKOMNA!!!  (jag hoppas verkligen att ni kan komma)

Kommentarer
Postat av: Linis

Hej och tack för kommentaren i min blogg.. jag har lagt ut några bilder från huset vi bor i..dock ganska gamla, men alltid nått!
Kram!

Postat av: Helena

I´ll be there! Har kollat upp o jag e ledig då!

2007-01-03 @ 22:11:49
Postat av: Anonym

Linis: Va kul, ni bor verkligen jättevackert!!

Helena: Jippi!!! Jag ser fram emot det!

2007-01-04 @ 12:33:04
Postat av: Helena

Hej Gullan
Jag tar ju också examen då och den dagen ska vi ha examenssittning med klassen och det är jag som styr med den så jag kan tyvärr inte komma.

2007-01-04 @ 12:44:15
Postat av: Jag

Attans då Helena. Men jag förstod nästan att det skulle vara så, jag hoppas vi kan ses någon annan dag istället då! Skulle mer än gärna komma o se hur fint ni har det där hemma nu!!

Kram

2007-01-04 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback