Vi har blivit morföräldrar!

91765-739

Idag ca. kl. 10.45 blev jag stolt mormor åt en liten Silver. Ca. 110 gram och tjaa 1 dm lång. Han förlöstes med kejsarsnitt och verkar må bra. Han var tydligen en ytterligt stor bebis pga att han var ensam i magen och därför klarade Skilla inte av att föda fram honom. Vi är nu hemma alla tre o mamma Skilla vill inte veta av sin bebis som därför bor innanför min tröja. Jag får mata honom med nappflaska och han sover i min halsduk. Vi ber o hoppas at Skilla skall bli intreserad snart då han skall matas varanan timme och vi båda har heltidsjobb att sköta. Som "tur" är har jag fortfarande magbekymmer efter helgen och är därför sjukskriven måndag (idag) och tisdag. De andra dagarna denna vecka ser också ut att fungera men nästa vecka vet vi ej hur det blir..... Silver ligger just nu i min halsduk på skrivbordet och har just somnat, vi ska alladeles strax gå in och äta lite ur nappflaskan. Hoppas hoppas hoppas att det iaf blir några timmars sömn inatt!

91765-741

TACK ALLE FÖR ALL HJÄLP IDAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback