Uppe sent

Haha, det blir sent idag. Har somnat typ kl. 9 de övriga dagarna denna vecka, gått o lagt mig kl. 8 typ. Men då det är torsdag idag o fredag imorrn så känner jag mig inte lika stressad över att jobba o därför bestämde jag mig för att se färdigt en film jag börjat se. De visade The Terminal på någon av Canal+kanalerna. Jag började titta en bit in i filmen men jag blev helt klistrad. Faan va bra den va, den bästa film jag sett på väldigt länge! Dumma Jonas kom i o tjatade på mig mitt i filmen o tyckte jag skulle gå o sova.... HALLÅ JAG VILL SE, ibland kan man ju fakstiskt få vara uppe längre än till 8!! Men nu är den slut o det är nog dax för mig att lägga mig. Börjar 8 imorrn så jag behöver ju inte gå upp supertidigt men det räcker gott o väl ändå. Måste ju komma på vad jag ska ha på mig o liknande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback