Superdupertrött

Ska iväg till jobbet om ca. 1 h och 25 min, jag fick förskjuta min tid idag då en annnan av mina kollegor var hemma för vård av barn. Men jag är såååå jäkla trött. Jag är inte gjord för o gå upp tidigt  o jobba varje dag. O snart blir det ju ännu värre då jag måste gå upp yterligare 30-40 min tidigare pga. pendlingsavståndet. Men har Jonas gjort det i snart fyra år så ska la jag också kunna klara av det!
Jag brukar beräkna ca. 1 h när jag ska fixa mej på morgonen, konstigt nog så är det alltid olika om tiden är lagom eller ej. Jag är väl inte så inne i alla rutiner just nu så det kanske kommer senare. Men iom att jag aldrig går upp samma tid från dag till dag så kanske det är svårt att skapa fasta rutiner. Ibland är man ju hungrig när man vaknar, ibland äter jag inget förens på jobbet. Ibland duschar jag o ibland inte osv. osv. Det är inte samma någonting från dag till dag!
Fy faan vilket tråkigt inlägg, men så blir det när man skriver såhär tidigt om mornarna. Så blir det när man jobbar heltid( hahahahahaha, heltiden får skit för allt...)!

Nu ska jag gå o duscha, komma på vad jag ska ha på mig, platta håret o fixa i övrigt o sedan cykla iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback