Snodde stilen

Okej, igår snodde jag stilen rakt av från Helenas nyårsblåsa. Svarta strumpbyxor-Lindex. Hundtandsmöntrad "klänning"- Lindex, Snöre under byst -Lindex, Örhängen- Amelie, Ring- Amelie. Tyvärr så åkte kameran aldrig med till festen utan stannade hemma och sov i sängen. Men med fem andra bloggerskor på plats så finns det nog gott om bilder att titta på ändå. Vi hade det supertrevligt som vanligt även om det var mer lågmält än vanligt. Vi snackade skit o drack lite alkohol o myste. Jag skulle vilja säga att vi kan skylla på att det var fredagskväll och alla hade jobbat eller liknande hela långa veckan. Det är jobbigt att bli gammal o inte orka som när man är ung...haha!
Festen flödade däremot av snacks o godsaker, vi åt fruktsallad och smågodis o chips hela kvällen, lite nyttigt o lite onyttigt. En bra blanding. Vi fotade en himla massa, även att jag ej hade min kamera med mig. Några av tjejerna försökte förstås ta en bild på mig där jag inte gör min "fotomin". Cici lyckades med en bra där jag sitter o letar chips i tänderna....med tungan alltså. Den blev helt OK men jag ser lite trög ut...haha. Inget ovanligt skulle Jonas säga!

Bloggar att hålla utkik efter bilder på:

Cici

Anna o Ninni

Helena

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback