Sjuka jag...

91765-713

...tog nyss en sväng till Apoteket o köpte den där efterlängtade nässprayen. Två förpackningar för att vara på den säkra sidan. Självklart så var det en jävla tant som trängde sig före i kön o inte hade någon lapp. Hennes ärende tog säkert 10 minuter o jag fick snällt stå där o vänta medan jag blev mer o mer förbannad. Ärligt talat så är äldre kvinnor det värsta som finns! De är så jävla sura o tvära o tror att de kan göra vad som helst utan att någon ska reagera. Kärringjävel! När jag handlat mina två nässpray, som tog ca ½ minut, så kom glada
Anna in i butiken. Vi pratade lite snabbt medan hon väntade på sin tur o hon gav mig tipset att plugga igen näsborrarna med bomull om jag får täppa på natten. Då andas man automatiskt med munnen istället för att få andnöd när man försöker andas med näsan. Bra tips, det ska jag minnas!

Vi måste ses snart igen Anna, prata lite strunt till kl. 5 på natten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får ha ett pyjamasparty å bara sitta uppe och prata hela natten. Ha lite kuddkrig i bara underkläderna... Grr

Postat av: Jag

Det låter, det låter! Vi hörs om det tycker jag, då kör jag iväg Jonas annars vet man ju inte vad som händer! I´ve seen it before you know!

2007-02-03 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback