Perfekt

För alla er fans där ute. Ytterligare ett perfekt fotoleende!

91765-716

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej!
du blir verkligen hur bra som helst på kort..
jag är lite blyg av mej att lägga in kort på mej själv. hihi..

JO det där halsbandet, det är det dyraste och finaste.. =)
och det är rätt stort oxå.. ca 10 cm högt och 4-5 cm brett.. men ca 200-250:-

kram o god morgon..

Postat av: Jag

Tack tack, litet internt skämt med gamla tjejgänget!

Jamen då tar jag det superduperfina halsbandet. Måste ju göra av med mina pengar nu när jag äntligen får lön...haha!

2007-02-03 @ 09:37:03
Postat av: Amelie

Jag skickar det till dej på posten.. sen litar jag ju på dej, så du får mitt kontonummer och sätter in pengar där.. kan vi göra så?
så med frakt och så så blir det 250:-
som hittat säger du?
är de andra hjärtanen för billiga om jag säljer dom för 150:-? jag tycker det är så svårt att säga pris...

2007-02-03 @ 09:56:38
Postat av: Jag

Sms:a ditt kontonr. så kan du få pengar redan idag. Jag har samma nummer som förr.

Jag vet inte om det är för billigt, det beror ju på ju på storlek osv. Men 150 :- är ju inte jättedyrt för ett handgjort halsband! Du får känna av reaktionerna från dem som vill köpa när du säger ditt pris...haha!

2007-02-03 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback