Necklace

Gillar verligen mitt nya halsband. Det var oerhört vackert och jag älskar att jag kan ha det som prydnad i hemmet då jag inte har det på mig. Det är ju även extra roligt när det är handgjort och speciellt handgjort av en vän. Jag ska dock göra kedjan längre då jag tror att det skulle vara vackrast att ha typ vid bysten, jag har ju så tjock hals. Iom att hjärtat är väldigt utsmyckat och stort så tror jag nog att det är snyggast att bara ha enkla kläder till, en vit v-ringad tröja utan ryschpysch! Nu ska vi bara hitta på något kul till helgen också så att jag kan få visa upp mitt vackra halsband! Någon som har ett trevligt erbjudande?

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kan väl hitta på nåt? Det var så länge sen! Bara ring mej, så kan vi väl göra nåt riktigt sketaroligt! Puss puss

Postat av: Jag

(var tvungen att censurera mitt egentliga svar, kom på att det finns vuxna människor som läser bloggen) JAAAAA! Va roligt, Jonas har ett krav bara (var två från början). Jag måste hjälpa honom att laga mat nu...Ringer imorgon!

2007-02-07 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback