Mmmmmmmmmåndag

Så var veckans första dag avklarad. Idag var halva styrkan personal sjuka så ifrån lunch var jag helt själv. Men det gick det med o jag hoppas på bättre personalstyrka imorrn. Idag stängde jag men hade sådan tur att sista barnet gick en halvtimme tidigare, skönt att komma hem lite för tänkt tid. Här hemma var det bara att ta tag i disk och tvätt. Man måste ju tyvärr sköta sånt även att man jobbar. Jag som tyckte det var jobbigt nog när jag pluggade o var ledig typ 3 dagar i veckan. Jag saknar faktiskt pluggandet väldigt mycket, jag saknar att åka in till Norrköping en härligt solig dag och gå upp till skolan o ha ett trevligt seminarium. För att sedan 1 ½ timme senare få knalla hem igen o ha halva dagen framför sig.... om vi inte skulle flytta till Ödeshög kan jag mycket väl tänka mig att jag skulle läst någon kurs ytterligare framöver. Det hade nog varit ett skönt break från jobbet. Men pendla Ödeshög Norrköping är inte ens att tänka på... fy attans. Eller vad säger du Helena W? bara Väderstad Norrköping tycker ju jag verkar hemskt nog!
Men ha en kalasbra förstadag på jobbet imorgon o ha ingen ångest...hahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback