Mitt drömyrke

Har just tittat på Till Salu- uppföljningen. Inredare är banne mig mitt drömyrke, jag bara älskar inredning. Fatta att de även tjänade 1,4 miljoner på de två hus de köpte och renoverade, de gjorde det på 4 veckor men sådan press behöver man ju inte ha. Självklart inser jag att sådana pengar inte riktigt går att tjäna i dessa regioner av landet, men skulle ju säkert kunna tjäna en del iaf. Kanske något att satsa på, köpa äldre hus o renovera fräscha. Någon som vill hänga på? Jag slutar som förskolelärare och blir renoverare o inredare på heltid! Faan va kul det skulle vara...

Kommentarer
Postat av: Alle

Ja det är ju din dröm, vem vet vad som händer i framtiden....vi e ju fortfarande unga eller =)

2007-02-02 @ 08:52:23
Postat av: Alle

hur mår lilla tösen? fick du bort allt från magen? hör gärna av dig. kram

2007-02-02 @ 08:58:59
Postat av: Jag

Jaa man får la tänka så, att man fortfarande är ung. Men 160 000 i sudieskuld...då måste jag nog hålla mig till detta yrke ett bra tag...haha!

Skilla är tjocker o tuttarna är värre än innan typ. Jag bara hoppas att hon är dräktig så det inte är något annat fel med henne. Jag hör av mig någon dag!

2007-02-02 @ 09:40:35
Postat av: Alle

spännande.......

2007-02-02 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback