Inredningshjälp

Tog en sväng till Alles nya kontor för o vara lite inredningshjälp. Jag tror att det kommer bli skitsnyggt och hon hade redan planerat jättebra för möbler osv. You don´t need my help!!! Men alltid roligt att känna sig duktig och behövd, inredning är ju min passion! De hade en väldigt schysst färgskala med grått, rött och ek. Det ser ju väldigt propert och modert ut o passar kalas i kontroslokaler. Enkelt och stilrent då det kommer vara överfullt av papper, pärmar och små vovvar!!

Ett litet tips bara, två svarta skinnfotöljer med ett runt ekbord skulle vara skitsnyggt i Thomas rum! Och så lite snygga blommor o ljuslyktor förståss, men det hade du ju redan kläm på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de var ett bra tips...tack för att du kom förbi, det är ALLTID lika trevligt. kry på dig. kram

2007-02-05 @ 15:37:21
Postat av: Alle

varför stod det inte att det var jag, Alle B. det har faktiskt hänt flera gånger....

2007-02-05 @ 15:42:22
Postat av: Jag

Alle B...? Vad har du att berätta för oss?

2007-02-05 @ 16:03:09
Postat av: alexia

mmmmm di kände mig inte innan jag var 6 år =) haha

2007-02-05 @ 17:33:06
Postat av: alexia

mmmmm du kände mig inte innan jag var 6 år =) haha

2007-02-05 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback