Host host

Andra förkylningen på två månader, sablarns dumma yrkesval. Nävars, jag stortrivs o tycker faktiskt det är jättekul att äntligen jobba. Men alla snoriga näsor och illaluktande bajsblöjor skulle jag kunna klara mig utan...haha!

Gårdagen blev lugn, i brist på vänner som har tid med oss och med en febertemp på nästan 38 så valde vi att ha en mysig hemmakväll i Sya. Först tog vi en sväng till Boxholm o lämnade lite försenade böcker o sedan for vi till Mandarin o köpte Kinamat att ta med till Sya. Jag åt som vanligt tre små rätter, men det var tyvärr inte lika gott som vanligt. Typiskt! Efter det såg vi på Så ska det låta o sen åkte vi hem o jag la mig o somnade typ halv 10....jaaa jag vet, men det är fakstiskt senare än på länge...haha!

Idag vaknade jag dock 20 i 7 och tänkte att va faan kan jag inte sova för. Inte lustigt om man redan då sovit typ 9 timmar...annars så hoppas jag på en tur till Ödeshög idag. Skulle vilja träffa både svärföräldrarna och Jenny o Olle. Vi får se hur upplägget blir, men någon av dem har nog alltid tid. Förhoppningsvis båda två!

Kommentarer
Postat av: Helena F

Snart är du immun mot allt vad sjukdomar heter :)

2007-02-24 @ 10:06:09
Postat av: Cici

Krya på dig. tur att du har silver att mysa med iaf.

kram kram, vi måste ses snart!

Postat av: Tania

åh Sya härliga Sya.. =)

2007-02-25 @ 01:33:02
Postat av: Jag

Helena: Tyvärr kommer det la nya baciller hela tiden...men jag lär väl inte vara såhär mottaglig!

Cici: Jaa men jag är ju lite rädd att jag ska smitta, kan man smitta från människa till djur?

Träffas låter trevligt!! Just give me a call!


Tania: Jaa, det är allt bra härligt i Sya....att bada naken mitt i Sya havsbad och sova i tält med x2000 en meter utanför....haha

2007-02-25 @ 07:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback