Filmtajm


Oj oj oj, gjorde just det stora misstaget att lägga mig i soffan för att kolla på en film. Hallå? Vad förväntade jag mig skulle hänga egentligen då jag gick upp kl. 5 morse. Jaa jag slumrade nog till en liten stund men inte särskilt länge....någon timme eller så....alltid skönast att sova dagtid! Filmen var lite långtråkig tror jag! Det är surt att börja tidigt då man inte har någon bil att åka iväg med på spännande äventyr när man kommer hem. Jag är alltid så sugen på att göra något när jag väl är hemma skapligt o så kan jag inte ta mig någonstans...typiskt! Stannar man bara hemma är det ju så lätt att lägga sig i soffan o sen är det kört. Sommnar jag då har jag ibland väldigt svårt att sova på kvällen. Denna vecka har jag förövrigt sovit oerhört dåligt då jag i måndags natt matade Silver varannan timme och igår natt vaknade av minsta lilla pip från Silver eller Skilla. Vid 1-tiden fick vi lyfta ut dem ur rummet då Skilla lagt Silver i  täcket mellan mina ben. Livafarligt, jag kunde ju dödat honom så som jag far runt. Inatt hoppas jag dock på god sömn hela natten.

91765-747
Silver sover på Skillas mage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback