Early in the morning

Tidig dag blev det idag, skönt att komma hem tidigt. Inte lika skönt att komma hem till ett hem i kaos. Är det bara jag som städar här?? Vi var ju o köpte flyttkartonger på IKEA för ca 1 ½ vecka sedan. Det var ju så livsviktigt då jag skulle börja packa ner det vi ansåg att vi ej behövde innan flytten. Kartongerna står dock fortfarande kvar i hallen o vad jag vet så ligger grejjerna fortfarande kvar där de låg innan. Här hemma går allting i snigelfart.
Idag ska vi till mamma o pappa så att pappa kan ta sig en titt på diskmaskinen, hoppas han kan laga den iaf. Jag diskade vår disk efter maten igår. Visserligen bara matporslinet, men det räckte gott o väl.

Jag hatar o diska! Jag hatar o städa! Jag hatar o tvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback