Celebert besök

Jippi, idag har vi haft besök för typ första gången på 2 månader. Förutom att min pappa och Alle springer här lite titt som tätt är det typ aldrig någon som hälsar på. Kan ju bero på att jag otaliga gånger skrivit på bloggen att jag ej vill ha överraskningsbesök utan förbestämda gäster. Idag han jag dock panikstäda lite då Helena ringde o bjöd in sig själv, hon ringde nämligen redan när hon var i Mjölby. Helena hade med sig fika och en stor Lindexpåse med nyinköp att visa upp. Helena som för ca. ett halvår sedan sa att hon ALDRIG hittade snygga kläder på Lindex har nu haft Luindexkläder de senaste gångerna jag träffat henne. Hon handlar dock inte på rean som jag alltid gör...haha! Vi pratade lön, barn, hus, Ödeshög och semester. Helena ska åka till Bali i ytterligare tre veckor i höst....faan va avis jag är!! Men men vi ska ju köpa hus...

91765-762

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback