BomTjackaLacka

Jaa gårdagskvällen var rätt så speciell. Inte nog med att det var enbart folk över 30 (5 stycken) och att det hela var ett födelsedagskalas för min granne (???). En utav tjejerna var även med i typ Datematch och hade tagit med en helt ny date från Lindingö (läs med äkta Stockholmska) som hon träffat typ första gången typ två timmar innan. Ensam kille var han o värsta stockholmsstroppen med skjorta och små larviga engelska uttryck som piece of cake och you think....! Redan från början var det ju jobbigt med folk som man inte kände, när det sen även var såååå stelt för att han var med blev det ju ännu jobbigare. Tjejerna festade iaf på rejält o snacka om att de hade historier att berätta, kände mig verkligen som den lilla grannen de nyss gett sin första drink typ. Nu var ju så ite fallet, men deras historier kunde bräcka vem som helst! Så fulla han de dock inte bli då de hade bestämt att ta tåget in till stan redan kl. 8 för att gå till Harrys. Ytterligare två ålderstecken eller, kl. 8 och Harrys? Jag stannade dock hemma och myste med Jonas i sängen till melodifesivalen.

91765-756
Kvällens outfit: Jeans-Lindex, Blå tröja- Indiska, Vit väst-Lindex, Halsband- Amelie, Ring-Amelie (syns ej på bild)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du, Harrys klockan åtta :) Det var väl att ta i! Spännande att höra om det var nåt folk där då!

2007-02-18 @ 15:18:03
Postat av: Amelie

Hehe.. låter som en helkväll med tanterna! *asg*
väldigt spännande kväll. lite annorlunda dock. håller med Helena om att man vill höra om det var nåt folk där då.. =)
kul att se att du använder halsbandet.
ser jättefint ut tillsammans med den där tröjan. lite stolt är jag allt.. om man får va det? :)
ha det gått.. jag ska skärpa mej med min blogg.. kram

2007-02-18 @ 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback