Älskade föräldrar

Jag måste ha världens bästa föräldrar!!

 Som "tack"/ betalning för Kinamaten i fredags hade pappa varit inne i stan o köpt oss en ny diskmaskin igår.  Jag sa lite spydigt för någon vecka sen att Jonas inte ansåg att vi skule lägga ut en massa pengar på en liten diskmaskin då vi ska flytta om 3 månader o ska skaffa en stor. Pappa tog nog fasta på mina ord och var så snäll så han skaffade en åt oss istället. Det är inte lätt när man är ensambarn. Det går ju knappast att undgå o bli bortskämd...haha! Tokstollar TACK!

91765-776
Från min examensdag!

Kommentarer
Postat av: Jag

Ojojoj, snacka om äppelkindad!!

2007-02-27 @ 14:00:34
Postat av: Jag

Just like my mom!

2007-02-27 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback