Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag o Jonas o jag träffas hela 40 minuter, han for till jobbet för ca 20 min sen.  Men det var tur att det var min tidiga dag idag annars hade vi ju inte träffats alls. Vi bestämmde att inte fira något då vi spar pengar inför hus och precis har fått en fin present i vår nya familjemedlem. Jag bakade dock en kladdkaka igårkväll och ställde en ros på bordet som väntade när Jonas kom hem.... och Jonas hade köpt ett vaniljhjärta till mig idag på Skafferiet o jag fick en massa pussar innan han skulle åka. Härligt goda presenter, det uppskattas!

Dagen till ära så klädde jag mig fint på jobbet och matchade röd tröja, rosa kofta, rödprickigt hårband, blåjeans och rosa strumpor. Jättetjusigt, tur att man jobbar på förskola så ingen höjer ögobrynen för mycket färger!

91765-745

Kommentarer
Postat av: Cici

du är för söt. Glad alla hjärtans!

Postat av: Alle

ÅÅÅÅhhh va fin sidan blev (o självklart du me), jag älskar rosa. Hinner tyvärr inte titta förbi idag men många hjärtekramar till dig. Puss

2007-02-14 @ 15:52:40
Postat av: Helena

Du är verkligen jättesöt. Och så matchar du bloggen också..

2007-02-14 @ 16:19:26
Postat av: Jag

Tack för alla komplimanger, ni är för snälla såhär på alla hjärtans dag! Men jag inser på bilden att jag gillar mig själv mycket bättre med lugg, den döljer endel av ansiktet liksom...haha!

2007-02-14 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback