4 och ½ timme

Så länge klarade jag jobbet idag. Sedan fick jag ringa Jonas och be honom komma och hämta mig. Man kan nästan säga att det var den andra personalen som skickade hem mig, de gillade väl inte mitt snörvlande och stönande. Surt o lite smått pinsamt att vara sjuk för tredje gången på ca 1 månad o 1 vecka. Men vad hade jag egentligen väntat mig? Denna månad hade jag ca 2500 i avdrag för sjukdom, tur att jag inte precis gjort mig beroende av alla pengar ännu. det är nog smart att inte göra sig beroende av dem heller, sjukdomarna tar la inte precis slut här...

Sen jag kom hem har det inte gjorts många knop. Jag la mig i soffan o kollade Morden i Midsommer med en gång. Råkade somna någon timme o sen har jag kört vidare med film igen. Har sett tre avsnitt av Morden i Midsommer nu, faan va bra de är, ska sätta på mitt fjärde avsnitt alldeles strax o bädda ner mig i soffan o vänta på att bli lite ompysslad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback