24 februari

Det blev en tur till Ödeshög igår. Vi hann dock bara med mina svärföräldrar som vi inte träffat på en månad. Jonas gick som vanligt direkt ner til sin pappa i soffan o tog en öl, la upp fötterna på bordet o kollade fotboll. Jag o Marianne satt där uppe o pratade o opratade o pratade, som vanligt. Marianne hade tagit sig några glas vin (som vanligt även det) o var väldigt pratsam, jag fick knappt avsluta en enda mening...haha! Vid 6-tiden beställde vi pizza/ sallad/ falafelrulle och pratade ännu mer alla fyra tillsammans. Kort o gott kan man säga att jag pratade mig igenom hela dagen och min hals var inte rolig efter det. Vi sjöng även lite då Jonas hade med sig nya strängar till sin mormors gamla gitarr o det gjorde inte heller saken bättre.

Min svärmors vackra hem! Jag får alltid ångest när vi åker dit....haha!

91765-771
Kök

91765-766
Matrum

91765-767
Lånvägg i matrummet

91765-770
Vi sitter o lyssnar på musik o pratar

91765-769
Matrummet mot vardagsrummet

91765-768
Vardagrum

91765-774
Jonas spelar gitarr (som vanligt...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback