Minne som en guldfisk

Det är tydligen fler än jag som har minne som en guldfisk. De ringde mig nyss från jobbet o skulle väcka mig då de trodde att jag försovit mig. Börjar ju egentligen tidigt onsdagar men då det var struligt förra veckan fick jag ta två tidiga då och bytte på så sätt bort min tidiga idag. Självklart hade inte min kollega kommit ihåg det. Skönt att det inte var jag som faktiskt försovit mig, jag är ute i skaplig tid. Börjar 8 o ska åka om ca 20 minuter.


Så en åtfitt hinner jag faktiskt med idag... inte särskilt intressant då ni nog kan gissa er till var kläderna är köpta. Men idag är det en liten luring. Kan ni gissa vilket plagg som inte är från Lindex?


91765-1273
Färgglatt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

trosorna =)

2007-08-29 @ 13:43:59
Postat av: Anna

Jag tror på koftan.

Postat av: Lisa W

Det var svårt.... men jag tror nog koftan?

2007-08-30 @ 12:51:23
Postat av: Jag

Yo´re all wrong! Det var ju faktiskt det hallonröda linnet under koftan. Tufft!

2007-08-31 @ 07:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback