Höstfixat

Jag inser att jag har varit väldigt dålig på at lägga in bilder på vårt hus. Anledningen till detta är förstås att jag endast vill lägga in bilder när huset är fint o fixat. Här hemma är det ju som sagt inte så himla värst fint och fixat just nu men några gobitar kunde jag ändå hitta. Idag har jag fixat lite höst här hemma, kanske lite väl tidigt men jag var så sugen!


91765-1272
The master bedroom
Här inne har vi målat tak och väggar vita samt tapetserat en fondvägg med tapet från Rusta som jag visat i ett tidigare inlägg. Möblemanget är detsamma som i lägenheten, säng, sängbord och byrå ur serien Hemnes på IKEA. Sängkläder, överkast, pläd, lampa och vit kudde är även de från IKEA. Röda kuddar från Jysk och krukor från Ullared.


91765-1271
"Smatten"
Här har det änsålänge inte skett någon renovering alls. Men det ska bli vit/grå pärlspont.
Möblemang opch pynt: Förvaringsbord, brun pläd och rosa boxar från IKEA. Rödrutiga kuddar från jysk. Stor beige kudde hemmagjord. Röd stjärnkudde och pläd från CityG, hjärtan i fönster från Mias hantverk. Blomkruka loppis, plåtbox arvegods, stor korg gåva. Hängande lykta i fönstret Ullared.

Det var lite från vårt hem, hoppas kunna visa fler rum en annan dag....när jag "fixat" dem. Just nu älskar jag stjärnor och den lite mer rustika stilen. Jag är nog lite inspirerad av Jenny, men det var faktiskt jag som köpte stjärnkuddar först...sådeså!

Kommentarer
Postat av: Lisa W

Oj, du har verkligen gjort det jättefint! Om det ändå inte vore så långt för dig att åka från Ödeshög hit till Stockholm, annars hade du kunnat få inreda vår gamla herrgård.
Trevlig blogg!

2007-08-30 @ 12:50:23
Postat av: Jag

Tack så jättemycket, inredning är min stora passion. En herrgård hade ju inte varit dumt att få inreda, tror dock att jag skule få lite väl mycket prestationsångest. Hoppas du fortsätter läsa!
Kram

2007-08-31 @ 07:38:44
Postat av: Linda m. 4 barn

den kudden köpte jag med på citygross (bild i min blogg)...snygg...men tyvärr fanns bara en kvar. Ville haft två stycken ju !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback