Häradsvägen 21

Just nu saknar jag faktiskt ett väl fungerande hem med alla tillbehör. Det är lite småtråkigt att ha ett vardagsrum som består av enbart en TV och en fåtölj. Samma sak med ett matrum som just nu tjänar som byggarbetsplats. Jag som älskar att pynta o fixa får inte alls utlopp för mina kreativa idéer och jag dras ner av att det ser så dant ut i vissa delar av huset. Även om övervågningen o köket är fixat så hänger jag upp mig på de delar som är under renovering eller bara ser förjävliga ut. Jag kan liksom inte få ro att pyssla eller inreda. Just nu kan man nästan säga att jag saknar detta:

91765-1258
Vardagsrummet på häradsvägen 21, fixat o fint!

91765-1256
Min underbart härliga säng julfin.


Jag längtar efter att få börja inreda o fixa fint i varje liten vrå. Det är ju det som är avkoppling och nöje för mig. När jag har tråkigt eller väntar på att saker ska ske så brukar jag alltid tänka på inredning eller bröllop. Då går tiden fort!

Kommentarer
Postat av: Cici

du är för söt du

Postat av: Linis

Jag ÄLSKAR din inredningsstil! Sängen är så grymt fiin.. vilka kuddar! WOW!! Kram

2007-08-25 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback