ttttttröttttt

Fy attans vad jag är seg. Stannade kvar på jobbet ca 1 timme efter att jag slutat o gjorde lite egen planering. Viktigt att inte glömma bort de timmarna som skall göras utanför arbetstiden i barngrupp!  Vi skulle egentligen även haft Scrapbookingkväll med jobbet typ nu men det var inte många som skrivit upp sig så det blev inställt. Vi ska ha på torsdag kväll också så det var rätt skönt att få vara "ledig" idag.
Jag har kommit in i en fas där jag är så himla sugen på att hitta på saker när jag kommer hem från jobbet, jag tror att det är vädret som lockar. Tyvärr kommer jag oftast aldrig på något skoj o det slutar med att jag sitter här framför datorn istället. Tråkigt! Helena F ringde i söndags o frågade vad jag hade för mig idag men då trodde jag ju att jag var upptagen. Typiskt!  Men jag börjar kl. 6 imorrn så det är ju kanske skönt ändå!


Kommentarer
Postat av: Helena F

Typiskt, typiskt... Nästa torsdag då? Kan du då, vid sju typ? O sen gärna med övernattning ;) Ska va i Lkpg kl. 10 på fredan.. Jag ringer ikväll!

2007-04-11 @ 09:40:48
Postat av: Jag

Hmm, vet inte ännu hur schemat för kvällen nästa trosdag ser ut. Men jag vet att jag börjar 6.30 fredagen så jag är nog inte så pigg på något kvällssnack! Hör av dig så bestämmer vi något.

2007-04-11 @ 13:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback