Syjunta nr. 2

Efter kalaset var det ju som sagt dags för syjunta nr. 2 hos Nini. Jag kom dit runt tjugo i nio o bestämde mig för att strunta i mitt handarbete som var min blytunga symaskin och en stor tyglåda med mina tyger i. Istället spenderade jag kvällen med att prata o titta på när de andra syjuntade. Kvällen gick väldigt fort, kanske för att jag kom rätt så sent. Alle o Anna var de som lämnade kalaset först, Alle pga en tidig tvätttid o Anna för att hon skule ta sitt kvällsinsulin. Efter det for Ninis två kompisar Malin och hmmmm....ehhh jag minns tyvärr inte namnet. Trevliga var de iaf! Till sist for jag, Cici o Frida. Då hade klockan slagit halv 1 men för mig kändes det som om kvällen knappt hade börjat. Men men, eftersom att jag gått upp klockan fem hade jag nog kommer över stadiet av trötthet.


91765-100491765-1002
91765-1003


Ps. Kolla in Annas snygga handarbete. Hon gjorde en sådan där härlig handvirkning som man alltid gjorde typ i mellanstadiet? Jag blev mäkta imponerad över hennes fina teknik!!
När jag såg Annas handarbete kom jag även att tänka på ett tjusigt hårband som jag hade i lågstadiet. Det var i samma härliga färg, knallorange, gjort i frotté och säkerligen fem huvuden för stort...ojojoj va snygg skolkortet taget med detta hårband är. Till hårbandet har jag förståss även matchat med en rosa tröja...mmmm!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hanna heter hon. Ring mej sen så kan vi bestämma om kvällen då. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback